søndag 10. mai 2009

Utstilling i Kristiansand



N UCH Astro Iron

Var på Nkk sin utstilling i Kristiansand i helgen. Iron ble beste hannhund med CERT, BIM, CACIB og CHAMPIONAT.

Endelig ble gutten min NORSK UTSTILLINGS CHAMPION, noe jeg er utrolig stolt over! Drømmen min gikk endelig i oppfyllelse, og det er for meg uvirkelig ennå.
Å oppnå noe man har drømt om, strevet og jobbet så hardt for, er en herlig og ubeskrivelig følelse.

Jeg vil igjen takke min gode venn, Ronny Midthjell fra Schutzholmen Kennel, for handling av Iron. At Iron har kommet opp på det nivået han er idag, skal du ha mye av æren for. Uten deg hadde vi ikke vært der vi er. Din støtte, hjelp og råd har vært, og er gull verdt for meg.
Du har hjulpet meg til å oppnå noe jeg har lengtet og drømt om lenge nå, samt alltid støtter meg i både oppturer og nedturer uansett, noe som betyr utrolig mye for meg. Du er en verdifull venn å ha, og jeg kan ikke få takket deg nok.

Gratulerer så mye til Ronny med BIR og CACIB på N UCH Schutzholmens Gullet Mitt.
En velfortjent seier til en utrolig flott hund!

Film fra BIR og BIM

http://s248.photobucket.com/albums/gg178/evalill2008/?action=view&current=MVI_7973.flv

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse! Utrolig flott hund! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse!!! Vel fortjent. Kanksje vi sees på trening på onsdag? Jeg og Lea kommer en tur:D Hilsen Linda og Lea

    SvarSlett
  3. Heisann kompiz!
    Gratulerer med velfortjent Nuch på Iron i går. Han er en rå kar som representerer rasen bra i ringen. Takk for en hyggelig helg sammen. Skal bli godt å sove ordentlig nå i natt.
    KLEM Eva Lill

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med Norsk utstillingschampion, det var velfortjent:-)

    Frode og Lena

    SvarSlett
  5. Endelig fikk du lønn for alt strevet kim. Du har en utrolig artig hund å jobbe med og stille ut for deg. Gleder meg til å følge nye "tassen" din fremover. Takk for en fin helg sammen, selvom du alltid sovner når du lukter på litt vin. hehe

    SvarSlett
  6. Så jævli bra Kim, masse gratulasjoner fra oss, kjempegøy!!!!

    Hege og Kenneth

    SvarSlett
  7. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-)
    Sykt bra, Kim. Dette har du jobbet hardt for.
    Som de andre skriver over; Endelig lønn for strevet. Skjønner godt at du ikke har kommet helt over at fine Iron kan smykke seg men N UNCH tittel ennå -- men gjett hva, det kan han!!!! Stå på, Kim!! Du gjør det bra. Gleder meg til å den lille vokser opp også, og går i storebror sine fotspor :-)

    Mange gratulasjonsklemmer fra oss.

    SvarSlett