mandag 15. juni 2009

Blodspor trening

For tiden har jeg begynt å gå blodspor med Iron og Maiden. Vi går for en dyktig instruktør, Arve Hansen, som selv driver med blodspor, og har vært blodspor dommer i mange år.

Kurset går over ca 8 kvelder, 1 kveld per 14 dag, og er basert på mye egentrening ved siden av, samt med opptak til prøve etter endt kurs.

Iron har jeg gått litt bruks spor med tidligere, og jeg vil si at han er et naturtalent der. Han har fra første stund tatt spor biten meget lett, og søker meget intenst og med stor konsentrasjon fra start til sporslutt. Så jobben å gå bak i linen når han søker er utrolig gøy!

Maiden (Schutzholmens Loverboy) er helt fersk på spor ennå, men ting begynner å falle på plass der oxo, så dette har jeg stor tro på blir bra med videre trening.

Målet mitt med å gå blodspor er etterhvert å gå prøver med de begge slik at de mulig kan smykke seg med tittelen Viltspor Champion etterhvert. Målet mitt er iallfall det, og mine mål skal jeg nå.

I skrivende stund ligger begge gutta rett ut og snorker i hver sin seng, etter en dag med trening av blodspor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar