søndag 7. juni 2009

Nkk Drammen






Nuch Astro Iron flott oppstilt av sin gode handler



Dette har vi gjort før




Nuch Astro Iron kan oxo stå på lang line





Løping i BIR og BIM


Mer løping i BIR og BIM


NUCH Astro Iron ble stilt på Nkk sin Internasjonale utstilling i Drammen idag, ført av sin dyktige handler, og min gode venn, Ronny Midthjell fra Schutzholmen Kennel.

Dette var Iron's debut i Champion klassen.

NUCH Astro Iron ble; 1kval, 1konk, CK, 1BHK, CACIB og BIR

Er utrolig stolt av gutten min som gjør det så bra for tiden, og gleder meg til å konkurrere med han fremover.

Igjen, tusen takk til deg, Ronny som nok en gang stilte Iron, og at det endte med BIR. Jeg stilte Iron selv i BIR og BIM ettersom Ronny ble beste tispe med sin egen hund NUCH Schutzholmens Gullet Mitt.

Gratulerer så mye til Ronny Midthjell som ble BIM og fikk CACIB NUCH Schutzholmens Gullet Mitt

NUCH Astro Iron's dommerkritikk; Kraftig h.hund, maskulint hode, vel prop, mørke brune øyer, små velplasserte ører, utmerket pigment, kraftig hals, bra forbryst og front, kraftig beinstamme, bra poter, sterk over og underlinje, sterke bevegelser med drive og balanse, utmerket vinkler foran og bak.

Dommer: Jane Kristiansen


Tusen takk til Ann Elisabeth Lohre, for fine bilder.























1 kommentar:

  1. En stor gratulasjon til gullguttene for en knall suksess i utstillingsringen i dag. Velfortjent til en vakker hund.
    KLEM Eva Lill

    SvarSlett